Kako mogu kontaktirati Familium?
Molimo Vas da nas kontaktirate na adresu e-pošte: info@familium.hr ili da nas nazovete na broj telefona: +385 95 352 2294, svakim radnim danom od 9 do 16 sati.
Kako mogu promijeniti sadržaj narudžbe?
Narudžbe su spremne i otpremljene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, primit ćete potvrdnu poruku putem e-pošte unutar 5 minuta od narudžbe. Istu biste trebali primiti na adresu e-pošte kojom ste se koristili tijekom postupka narudžbe. Ako ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, molimo Vas da provjerite neželjenu poštu ili nas kontaktirate na: info@familium.hr.
Mogu li promijeniti podatke u narudžbi?
Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Ako u narudžbu želite dodati još jednu knjigu, a već je potvrđena putem e-pošte, molimo Vas, napravite drugu narudžbu.
Mogu li u narudžbi promijeniti kontakte i adresu za dostavu?
Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste.
Mogu li promijeniti sadržaj narudžbe?
Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Ako u narudžbu želite dodati još jednu knjigu, a ista je već potvrđena putem e-pošte, molimo Vas napravite drugu narudžbu.
Kako mogu otkazati narudžbu?
Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir otkazivanje narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Paket možete vratiti najkasnije unutar 14 dana od narudžbe.
Kakvi su načini plaćanja?
Nudimo sljedeće načine plaćanja: 1) putem kreditne kartice i 2) pouzećem.
Kolika je cijena dostave?
Naš partner za dostavu je DPD, a dostava je besplatna.
Koliko ću dugo čekati na svoju narudžbu?
Narudžbe su spremne i otpremljene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, primit ćete potvrdnu poruku putem e-pošte unutar 5 minuta od narudžbe. Istu biste trebali primiti na adresu e-pošte kojom ste se koristili tijekom postupka narudžbe. Ako ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, molimo Vas da provjerite neželjenu poštu ili nas kontaktirate na: info@familium.hr.
Koje je vrijeme isporuke?
Dostava unutar Hrvatske obično je u roku od 24 do 72 sata. Na ovoj stranici, nakon unosa broja za praćenje, možete saznati gdje se vaš paket trenutno nalazi: poveznica za praćenje
Otpremu (dostavu) vršimo isključivo na području Republike Hrvatske.
Više informacija možete pronaći ovdje: www.dpd.hr.
Želim vratiti paket koji mi je dostavljen. Kako to mogu učiniti?
Narudžbu možete vratiti pod sljedećim uvjetima:
- Roba se može vratiti u roku 14 dana od isporuke.
- Proizvod mora biti netaknut.
- U pošiljku umetnite ispunjeni obrazac (Odustajanje od ugovora o prodaji).Možete preuzeti obrazac.
Molimo Vas da ne zaboravite navesti broj narudžbe i svoje ime. Pošiljka mora biti poslana na adresu:
Pick&Pack – Familium
Ulica Grada Gospića 1a
10000, Zagreb
Kada je proizvod prihvaćen i provjeren, može se izvršiti povrat novca. Iznos će odmah biti uplaćen na vaš račun kojim se koristite za plaćanje narudžbe.
Što će se dogoditi ako paket ne odgovara mojoj narudžbi?
Ako isporučeni proizvod ne odgovara vašoj narudžbi, pošaljite nam što prije poruku na adresu e-pošte: info@familium.hr i poslat ćemo Vam ispravan proizvod u najkraćem mogućem roku. Ako je primljeni proizvod oštećen, fotografirajte ga i s naljepnicom za otpremu pošaljite na adresu e-pošte: info@familium.hr. U tom slučaju, poslat ćemo Vam novi proizvod u najkraćem mogućem roku.
Nisam našao odgovor na svoje pitanje...
Molimo Vas da nas kontaktirate na adresu e-pošte: info@familium.hr ili nas nazovite na broj telefona: +385 95 352 2294 svakim radnim danom od 9 do 16 sati.