Vaša privatnost nam je važna!

Kako bismo kontinuirano poboljšavali kvalitetu naših usluga, na našim stranicama www.familium.hr koristimo male podatkovne datoteke, kolačiće. Kolačići su nam potrebni kako bismo osigurali pouzdanost i sigurnost naših stranica, pratili njihovu učinkovitost i omogućili vam vašu kupovinu i ciljanu reklamu.

 

Pritiskom na „Prihvaćam“ omogućujete nam korištenje odabranih kolačića. Postavke možete promijeniti u prozoru „Postavke za kolačiće“.

Víše informacija pronaći ćete OVDJE. Svoju suglasnost u svakom trenutku možete promijeniti u postavkama.

Ukoliko ne želite prihvatiti kolačiće, kliknite OVDJE.

Slažem se Postavke za kolačiće
Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje stranice. Bez njih nije moguće koristiti stranicu pa ih u tom slučaju nije moguće odbiti.
Analitički kolačići koriste se za statističku obradu, preglednost i optimalizaciju weba. Zahvaljujući tome možemo poboljšavati naše stranice da bi vam bile prihvatljivije.
Ove kolačiće koriste reklamne i socijalne mreže sa svrhom prilagodbe prikaza reklama na vama zanimljiv način.
Personalizirani kolačići pružaju informaciju da se korisnik slaže s personalizacijom oglasa u svom profilu.
Prihvati samo neophodne kolačiće

Kako mogu kontaktirati Familium?

Molimo Vas da nas kontaktirate na adresu e-pošte: info@familium.hr ili da nas nazovete na broj telefona: +385 95 352 2294, svakim radnim danom od 9 do 16 sati.

Kako mogu promijeniti sadržaj narudžbe?

Narudžbe su spremne i otpremljene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, primit ćete potvrdnu poruku putem e-pošte unutar 5 minuta od narudžbe. Istu biste trebali primiti na adresu e-pošte kojom ste se koristili tijekom postupka narudžbe. Ako ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, molimo Vas da provjerite neželjenu poštu ili nas kontaktirate na: info@familium.hr.

Mogu li promijeniti podatke u narudžbi?

Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Ako u narudžbu želite dodati još jednu knjigu, a već je potvrđena putem e-pošte, molimo Vas, napravite drugu narudžbu.

Mogu li u narudžbi promijeniti kontakte i adresu za dostavu? 

Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste.

 

Mogu li promijeniti sadržaj narudžbe?

Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir promjenu narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Ako u narudžbu želite dodati još jednu knjigu, a ista je već potvrđena putem e-pošte, molimo Vas napravite drugu narudžbu.

Kako mogu otkazati narudžbu?  

Obratite nam se na: info@familium.hr i pokušat ćemo uzeti u obzir otkazivanje narudžbe. Ako je Vaša narudžba već poslana, nećemo moći obraditi promjenu iste. Paket možete vratiti najkasnije unutar 14 dana od narudžbe.

Kakvi su načini plaćanja?

Nudimo sljedeće načine plaćanja: 1) putem kreditne kartice i 2) pouzećem.

Kolika je cijena dostave?

Naš partner za dostavu je DPD, a dostava je besplatna.

Koliko ću dugo čekati na svoju narudžbu?

Narudžbe su spremne i otpremljene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, primit ćete potvrdnu poruku putem e-pošte unutar 5 minuta od narudžbe. Istu biste trebali primiti na adresu e-pošte kojom ste se koristili tijekom postupka narudžbe. Ako ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, molimo Vas da provjerite neželjenu poštu ili nas kontaktirate na: info@familium.hr. 

Koje je vrijeme isporuke?

Dostava unutar Hrvatske obično je u roku od 24 do 72 sata. Na ovoj stranici, nakon unosa broja za praćenje, možete saznati gdje se vaš paket trenutno nalazi: poveznica za praćenje

Više informacija možete pronaći ovdje: www.dpd.hr.

Želim vratiti paket koji mi je dostavljen. Kako to mogu učiniti?

Narudžbu možete vratiti pod sljedećim uvjetima:

- Roba se može vratiti u roku 14 dana od isporuke.

- Proizvod mora biti netaknut.

- U pošiljku umetnite ispunjeni obrazac (Odustajanje od ugovora o prodaji).Možete preuzeti obrazac.

Molimo Vas da ne zaboravite navesti broj narudžbe i svoje ime. Pošiljka mora biti poslana na adresu:

Pick&Pack – Familium

Ulica Grada Gospića 1a

10000, Zagreb

Kada je proizvod prihvaćen i provjeren, može se izvršiti povrat novca. Iznos će odmah biti uplaćen na vaš račun kojim se koristite za plaćanje narudžbe.

Što će se dogoditi ako paket ne odgovara mojoj narudžbi?

Ako isporučeni proizvod ne odgovara vašoj narudžbi, pošaljite nam što prije poruku na adresu e-pošte: info@familium.hr i poslat ćemo Vam ispravan proizvod u najkraćem mogućem roku. Ako je primljeni proizvod oštećen, fotografirajte ga i s naljepnicom za otpremu pošaljite na adresu e-pošte: info@familium.hr. U tom slučaju, poslat ćemo Vam novi proizvod u najkraćem mogućem roku.

Nisam našao odgovor na svoje pitanje...

Molimo Vas da nas kontaktirate na adresu e-pošte: info@familium.hr ili nas nazovite na broj telefona: +385 95 352 2294 svakim radnim danom od 9 do 16 sati.